חוגגים אירוויזיון ברומניה Eurovision 2019

אירוויזיון

איזו אסוציאציה המילה הזו מעלה לכם? פייטים, נוצות, דוז פואה, דפנה דקל..... לי היא מעלה זיכרונות של שינה על מזרנים בסלון. ניסיונות נואשים לשמור את העיניים פקוחות ולהצליח להישאר ערה עד סוף ההצבעה.
זוכרת איך היינו רוקדות בהפסקה בבית הספר, את "כאן נולדתי" של דץ ודצה משל היו ריקוד מושחת של פטריק סוויזי ו"בייבי". בתקופת האירוויזיון היינו מכינות טבלאות ומנקדות את השירים, מהמרות על גוגואים ומנסות לנחש מי תהייה המנצחת.
כן.... אין ספק שאני מאוהבות תחרות השיר הזו. תחרות שמוכיחה שאנחנו אירופה ולא רק אסיה, תחרות שמביאה איתה ניחוח מערבי עתיק, טירות, מלכות ואבירים. כן, מותק, אנחנו באירוויזיון!


שפתון אדום והכיתוב אירוויזוין מאחור, ניחוח אירופאי באוויר
חוגגים אירוויזיון ברומניה


השנה, האירוויזיון מתקיים בישראל וזו ממש הרמה להנחתה לכל הנציגויות הרשמיות שלנו באירופה. כי מי לא רוצה להיות חלק מארוע צבעוני, ליברלי וסובלני כמו האירוויזיון? ארוע כזה, ראוי לקדם ולשווק ברשתות החברתיות, לקהל צעיר ודינאמי. אם ישראל רוצה לקדם את עצמה מול המילאניאל'ס הרומנים, כדאי שנדבר בשפתם.

השגריר החדש שלנו פה ברומניה הוא חובב אירוויזיונים ורשתות חברתיות וזיהה את הפוטנציאל של השילוב הזה. וכך, אחרי שלושה חודשי עבודה מאומצים, התקיימה בבוקרשט מסיבת קדם אירוויזיון ענקית בנושא: "Destination Tel Aviv", כשהמטרה הברורה היא לקדם את ישראל, לעודד קהל חדש להגיע אליה ולהראות לצעירי רומניה את הצדדים היפים של ישראל.


רומנים וישראלים כאחד אוהבים לרקוד הורה

שגרירות ישראל ומשרד התיירות הישראלי, חברו לאנדראה ורזבן פסקו, שותפים לעסקים ושותפים לחיים, שניהם נחשבים לאושיות רשת מוכרות מאוד בתחום התיירות ברומניה, ולצד עמודי הפייסבוק הפעילים שלהם (כ 200,000 עוקבים), הקימו חברת הפקות ותיירות. בעזרתם הופק הארוע, אליו הגיעו כמה מאות אנשים. כשהקהל העיקרי היה חבר'ה צעירים שאוהבים לטייל וחיים ברשתות חברתיות. חלק מהאורחים המעניינים ביותר בארוע היו אושיות רשת, בלוגרים ומובילי דעה ברשתות חברתיות: פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר.

באופן אישי, אני חושבת שזה נהדר כשארגונים ממשלתיים וותיקים ובירוקרטיים מצליחים לצאת מאזור הנוחות שלהם, לקרוא את השטח ולחבור לקולות החדשים ולתנועה הדינאמית של העולם. האם דרך השיווק הזו תצליח לנו גם בהקשר של ישראל? אני מניחה שנגלה זאת בחודשים הקרובים...


שגריר ישראל ברומניה ובלוגריות אופנה רומניות

עד אז, הנה כמה מהבלוגרים הרומנים הנחשבים, אשר הפכו את התחביב למקצוע. מזמינה אתכם להציץ בעמודים ובבלוגים שלהם ולהתרשם:


לבלוג התיירות של רזבן פסקו, יועץ בתחום התיירות היוצאת מרומניה 

אנדראה רמטן, שדרנית רדיו ובלוגרית אופנה עם 31 אלף עוקבים באינסטגרם, את הבלוג המגניב שלה ניתן לראות פה

כריסטינה קנדאה, בלוגרית אופנה ופאשניסטה רצינית, הגיעה גם היא למסיבה וסיפרה על כך ל 45.6 העוקבים שלה.  שווה להציץ בבלוג האופנה הזה

לארה סרגייב, דוגמנית ושחקנית עם 23.7 אלף עוקבים באינסטגרם 

סאבה יונוט בלוגר אופנה, תרבות ולייף סטייל שיתף גם הוא את העוקבים שלו בהגעתו למסיבה, הבלוג שלו הוא ממש חוויה עיתונאית 

בלוגרים, אושיות רשת ופאשניסטות במסיבת קדם אירווזיון


גם נציגות ישראל באוזבקיסטן עומדת בקשר הדוק עם צעירים מקומיים ומתחזקת הסברה ברשתות החברתיות, ניתן לקרוא על כך בפוסט המעניין של ינינה, בבלוג אפקים מטיילים .

תגובות

  1. מדהימה. פתחת לי את הראש לעוד כיוונים שבהם אוכל לקדם את הבלוג. מרתק לראות את שיתופי הפעולה עם חו"ל. לוקחת מהפוסט הזה שהככככל אפשרי. הראש חייב להישאר פתוח לעוד ועוד כיוונים. ת ו דה !!!!

    השבמחק
  2. איזה כיף לי :) בהצלחה!

    השבמחק
  3. זו יוזמה מעולה! וכל הכבוד לשגריר ישראל ברומניה על הראש הפתוח. האם יצא לך לפטפט קצת עם אושיות הרשת האלה שהוזמנו ?אין כמו לפרסם את הצדדים החיובים של שיראל דרך רשתות ההשפעה המקומית. נראה שהיתה מסיבה שווה!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

בוקרשט עם ילדים - המלצות למקומות באוויר הפתוח

10 דברים לעשות עם ילדים בסיביו Sibiu

בראשוב עם ילדים - המלצות לטיול