יום הבלוגים הבינלאומי Blog Day 2018

ב 31.8 בכל שנה, מצוין ברחבי המרשתת, יום הבלוגים הבינלאומי.
זהו יום שבו מיליוני (?) אנשים בכל העולם, חוגגים את אהבתם לצילום, לאכילה, לעיצוב ובעיקר לכתיבה (וחשיפה). 
השנה זו הפעם הראשונה שאני משתתפת ב Blog Day ושמחה לקיים את מצוות הבלוגרים ביום זה, ולהמליץ על 5 בלוגים שאני אוהבת. שלושת הראשונים הם של בלוגריות ישראליות שעוסקות בחינוך, בסביבה ובחיים שלהן ואני מתחברת לכתיבה שלהן ולתוכן הזה. שני הבלוגים הבאים הם של בלוגרים רומנים, כיוון שהבלוג שלי עוסק הרבה ברומניה וחייב את קיומו למעבר שלנו לרומניה, חשבתי שזמן הראוי לתת לכך מקום היום.

אז חבר'ה, הבמה שלכם. יום בלוגים שמח!


No automatic alt text available.
קרדיט: ליטל ירון  בלוג: מגלה את השרון

מורה בפיג'מה

בלוג החינוך של ליאת שמרלינג-מאיר, הוא אחד הבלוגים הראשונים שיצא לי להכיר ולקרוא. ליאת היא מחנכת כיתות א'-ב', שהחינוך ואהבת הילדים זורמת בעורקיה. היא מתעדת את הגיגיה ואת יישומם בבלוג הזה שהוא מקסים במיוחד ונעים לקריאה. ובכלל, עצם העובדה שיש לה זמן לכתיבת בלוג די ראויה להערכה.


קרדיט: ליאת שמרלינג-מאיר   בלוג: מורה בפיג'מה


Urban Glance

עפרה פלמר גרנות, כותבת בבלוג שלה על עירוניות, סביבה, קהילה וארגונים חברתיים. כל מי שמכיר אותי, מבין מהרשימה הזו כמה שאני מתחברת לתוכן הזה, ומה שהופך אותו לבלוג שאני אוהבת במיוחד. מה גם שהיא כותבת אותו מפילדלפיה ומשתפת בחוויית החיים בעיר זרה, זהו כמובן עוד אספקט אליו אני מתחברת בבלוג הזה.


קרדיט: עפרה פלמר גרנות   בלוג Urnam Glance

סימני דרך 

את נעמה אורבך אני קודם כל מחבבת בגלל השם שלה :) אחר כך אני מחבבת אותה בגלל הבלוג שלה שכולו יצירתיות וחידוש והורות נעימה ורגועה. היא גם צלמת בחסד ותמיד משלבת תמונות נהדרות בפוסטים שלה. בלוג עם עניין, סיפורים, משחקים וטבע.


קרדיט: נעמה אורבך, בלוג סימני דרך

Cartita Plimbareata

בלוג החפרפרת של אלכס יונסקו הוא סיפור אהבה לרומניה.
אלכס, מטייל בכפרים ובערים ברחבי רומניה. הוא מטייל ברגל, ברכב, ברכבות ובאופניים ומספר על מרחבים גיאוגרפים מעניינים, אירועים, מסורות ובישול.
לא תמיד אני מצליחה להבין את כל מה שכתוב אבל כישרון הצילום שלו מכפר על חוסר ההבנה שלי. החפרפרת מצלם צילומים נהדרים וראויים להדפסה ותלייה על הקיר בסלון.


קרדיט: Alex Ionescu בלוג Cartita Plimbareata

Ariel Constantinof Blog

אריאל קונסטנטינוב נולד בישראל ועבר לרומניה בילדותו. הוא סוג של לוחם צדק המתבסס על רשתות חברתיות, היפסטר וולובגר ובלוגר. הבלוג עוסק ברכיבה על אופניים, בהפקת סרטוני וידאו ובטיולים שלו ברחבי העולם. כשהיה בן 18 הקים את חברת השליחויות על אופניים הראשונה בבוקרשט - שזה בפני עצמו מגניב למדי. 







תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

בוקרשט עם ילדים - המלצות למקומות באוויר הפתוח

10 דברים לעשות עם ילדים בסיביו Sibiu

בראשוב עם ילדים - המלצות לטיול