מסעדות טבעוניות בבוקרשט

טבעונות

שלל רגשות עולים וצפים בי למשמע המילה הזו. מילה שהיא דיאטה, שהיא תפיסת עולם. מילה שהיא אמונה ודרך חיים, מילה שהיא לא אני.
אני מכירה את התפיסות והאמירות שמאחורי טבעונות ומסכימה מאוד עם רבות מהן, אך לא מצליחה להביא את עצמי לכדי החלטה ללכת בדרך הזו. פעמים רבות אני מתייסרת לפני שמוזגת לעצמי חלב ניגר (לבן וחמים ומוקצף ו..ממממ) לכוס הקפה שלי, אך לא עד כדי שאפסיק עם כך.
כמה מחברותי הטובות הן טבעוניות ובזכותן גיליתי שיש מאכלים טבעוניים טעימים למדי, ובכלל, למי שצמחוני או אוכל כשר, האפשרות הטבעונית בעת ביקור בחו"ל עוזרת מאוד.

ולכן, להלן מקבץ המלצות למקומות בבוקרשט בהם ניתן לאכול מנות טבעוניות, בתאבון!


במסעדת רויאל, הקרובה לשוק אובור, תוכלו לאכול מנות טבעוניות מושקעות ומעוצבות. המבורגר ב 23 ליי עם ערימת ציפ'ס ליד ושלל מטעמים. הם גם עושים משלוחים! מומלצות במיוחד העוגות שלהן.
Image may contain: food
גם עוגה וגם דונאט, שווה @Rawyel Brunch & Cakes 

בביסטרו ורדה תוכלו ליהנות ממנות רומניות טיפוסיות שהותאמו למטבח הטבעוני, לצד קינוחים מעוררי תיאבון בפני עצמם.
Image may contain: food
סאראה מאלה וממליגה, הגרסה הטבעונית @Bistraw Verde Viu Bucureşti

במסעדת Rawdia מאמינים בשקיפות ואמינות והמבקרים בה יוכלו להציץ בעובדי המטבח בזמן עבודתם. מנות צהריים טעימות ומגוונות מוצעות פה. למעשה, זוהי רשת מסעדות, עם סניפים דומים בבראשוב ובסיביו.
Image may contain: food
מרק סלרי ורול פטריות מבית היוצר של @Rawdia

ממש ליד קניון פרומנדה, נמצאת מסעדה חמודה ונקייה VegUp המציעה מנות צמחוניות וטבעוניות. בר המיצים שלהם מגוון ומומלץ במיוחד. אומרים שכדאי לנסות גם את "חזה העוף" הצמחוני שלהם.
Image may contain: food
גם עושים קייטרינג לאירועים @VegUp
קרוב לפארק צ'ישמיג'יאו הקסום, תוכלו למצוא את ביסטרו Raw Vegan אשר מציג הכי הרבה המלצות ונראה שהרבה אנשים אוהבים את המקום ובעיקר את האוכל (וזה הרי מה שחשוב). הם מציעים ארוחות בוקר צהרים וערב ועושים משלוחים.

Image may contain: food
מפנקים במנות  @Bistro Raw Vegan

אם חשקה נפשכם בקינוח מתקתק וטעים לצד כוס תה טובה, אז המקום בשבילכם הוא Ostraw Vegan Healthy Sweets קונדיטוריה קטנה קרובה לקניון מגה מול.
Ciocolata RAW
מסעדות טבעוניות בבוקרשט, גם שוקולד @Ostraw Vegan

וכמובן, איך אפשר בלי המלצה על מסעדה ישראלית? מסעדת Aubergine עם המיקום המרכזי הנהדר שלה, בעיקר העתיקה, מציעה מגוון מנות טבעוניות וצמחוניות הישר מהמטבח המזרח תיכוני האהוב עלי כל כך.
Image may contain: food
מנות החצילים שלהם טובות במיוחד @Aubergine Healthy Food

בארץ, רבים התוודעו לתפיסה הטבעונית בזכות הקמפיין המקסים של Meatless Monday ,  יום שני ללא בשר ,הקורא להפחתת צריכת בשר. מפרגנת פה לקבוצת בלוגרים פודיסטים מרומניה שמתחזקים בלוג ממש חמוד עם תמונות מקסימות ומעוררות תיאבון. בימי שני הם ממליצים על מתכונים נטולי בשר ומעודדים לנסות טעמים חדשים.

מפת מסעדות טבעוניות בבוקרשט: ואחרון חביב, למטיילים פה, קיבצתי את הכתובות של המסעדות הללו במפה אחת, אפשר להעלות אותה מהנייד גם כמובן.

תיהנו ובתיאבון!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

בוקרשט עם ילדים - המלצות למקומות באוויר הפתוח

10 דברים לעשות עם ילדים בסיביו Sibiu

בראשוב עם ילדים - המלצות לטיול