Snagov טיול סתווי קצר

עד לפני כמה חודשים, כשהיינו מתעוררים לשבת עצלה כזו ללא תוכניות, היו שתי אפשרויות פעולה מבחינתנו.
אם זה יום קיץ - הולכים לים ובצהריים מתקפלים מלאי חול לאחת הסבתות למקלחות, ארוחה והתנחלות בסלון
אם זה יום קר - הולכים לאחת הסבתות להתנחלות בסלון

כיוון שכבר לא כ"כ פה ואין לנו ים בקרבת מקום ובהחלט גם לא סבתא, נאלצנו להעסיק את עצמנו וכך קרה שהחלטנו לנסוע ל Snagov זהו כפר קטן השוכן 30 ק"מ מבוקרשט, בקצהו האחד יער שמוכרז כשמורת טבע ובקצהו השני אגם סנגוב שהוא בכלל לא אגם אלא לימן של נהר יאלומיצה שעובר בקרבת מקום. גודלו כ 6 ק"מ ועומקו 9 מטרים.
באמצע יש אי גדול כך שלעין בלתי מזויינת  (חיחיחי) זה בהחלט נראה כמו אגם לכל דבר.

בין הכפר לאי מחבר גשר גדול וארוך. כשהגענו התקרר פתאום והכול התמלא ערפל, בקושי ראינו את האי בקשה הגשר וזה היה אפילו קצת מפחיד, מייד הפכנו את זה למשחק ורצנו את רוב הדרך עם הבנות.
ערפל לכבוד Halloween המתקרב ובא

לשמחתנו הרבה באי חיכה לנו פארק שמור ומטופל ובמרכזו מנזר סנגוב. במנזר הזה קבור ולאד צפאש הידוע גם כ"דרקולה", כן, כן, ההוא האמיתי. מסתבר שהוא אהב את המנזר הזה ותרם לו כסף. הבת שלי לא הבינה למה יש פרחים על הקבר ואיך יכול להיות שמישהו אהב את דרקולה, זה היה פתח לשיחה מרתקת על כך שלכל אחד יש מישהו שאוהב אותו.

מנזר Snagov

באר אמיתית עם מים צלולים וקרים

טיילנו ברחבי האי בינות עצי ערמונים ואגוזי מלך, התרוצצנו על ערימות עלים יבשים ואכלנו פיקניק על גדות האגם.

בדרך חזרה עצרנו בדוכן כפרי בצד הדרך והצטיידנו בשקית גדולה של פטריות יער טריות ודלעת כתומה במיוחד לקשט להלוואין המתקרב. לסיכום, מומלץ בהחלט. בוקר רגוע וקליל של אוויר נקי וטבע במרחק קצר מהעיר הגדולה.